Kundene har allerede tilgang til et vell av informasjon via smarttelefon. Med Philips-appene og -tjenestene for innendørs posisjonering kan du tilpasse mobilopplevelsen i butikken samtidig som du utforsker hvilke mønstre som kan øke merkevareengasjementet og gi enda bedre tilretteleggelse for kundene.
Stedsbaserte kampanjer i butikken gir en bedre shoppingopplevelse og oppmuntrer de besøkende til å handle og bruke mer tid i butikken. I tillegg til å veilede kundene gjennom butikken, gjør skilting det enklere for personalet å for eksempel fylle på varer eller plukke ut bestillinger. Med smarttelefonappen finner kundene med én gang det de er på utkikk etter, samtidig som det samles inn data som kan gi deg en pekepinn på hvor effektivt markedsføringskampanjene i butikken fungerer og om organiseringen av butikken kan bli enda bedre.
Pressemeldinger
Learn LED
Utvid kunnskapene dine
Styr lyset i hjemmet ditt med HUE