Du besøker nå Philips lighting-nettstedet. En lokalisert versjon er tilgjengelig for deg.
Forslag

    For å svare på spørsmålet ditt på best mulig måte, fyll ut alle feltene nedenfor.

     

    Beskriv klagen, støttespørsmålet eller tjenesteforespørselen din så detaljert som mulig. Jo mer detaljert og nøyaktig informasjon vi mottar, jo bedre og raskere kan vi hjelpe deg. Vennligst les denne veiledningen om hvilken type informasjon som kreves.

     

    Etter at du har sendt inn forespørselen din, vil du motta en automatisk e-post som inneholder et unikt "Ticket"-nummer som identifiserer forespørselen din. Vi vil deretter kontakte deg på telefon eller e-post. Bruk Ticket-nummeret som referanse for enhver forespørsel.

    This functionality is not available due to your cookie consent choice. We make use of reCaptcha, an analytics cookie, to ensure the quality and security of this form. If you do not wish to change your cookie preference, you can always reach out to us in an equally effective manner via Email or Phone.

    Welcome to Philips Lighting inquiry service. Please complete the fields below so we can answer your inquiry in the best possible way.